Zwroty

Podstawą do rozpatrzenia reklamacji lub zwrotu jest odesłanie towaru wraz z dowodem zakupu ( paragon lub faktura vat ) 

ZWROT Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas tj. Kasacja Pojazdów Konrad Górski Mystków 494 33-334 Kamionka Wielka z, e-mail: autozlom.mystkow@op.pl, nr telefonu +48 575 780 880 o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na nasz e-mail. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).

Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. 

Reklamacja

W przypadku stwierdzenia przez Państwa, że rzecz jest niezgodna z opisem, prosimy o zawiadomienie nas o tym (wraz ze wskazaniem Państwa danych osobowych i żądaniem wobec nas), a następnie dostarczenie zakupionej rzeczy na nasz adres pocztowy podany także w zakładce "Dane firmy". Najlepiej jest składać zawiadomienie o niezgodności zakupionej rzeczy za pośrednictwem e-maila, listu bądź poprzez kontakt telefoniczny. Nasze dane kontaktowe znajdują się także w zakładce "Dane firmy", możemy zwrócić się do Państwa o podanie dodatkowych informacji niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji. W przypadku Konsumentów brak ustosunkowania się przez nas w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas Państwa prawidłowego zawiadomienia wraz z rzeczą oznacza, że uznajemy jego zasadność (Uwaga – nie dotyczy to żądania odstąpienia od umowy). 

Gwarancja
 

Klient traci gwarancję w przypadku, gdy produkt: 

- został rozkręcony lub plomby zostały zerwane;

- posiada jakiekolwiek uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku ingerencji klienta;

- został uszkodzony na skutek zwarcia instalacji elektrycznej;

- był użytkowany niezgodnie z przeznaczeniem.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności.